Nun me preguntes cómo pasa'l tiempu


Nun me preguntes cómo pasa'l tiempu -  - 9788480538534
EAN: 9788480538534
Editado por: Trabe
Materia: Asturias , Poesia en asturiano
Colección: Pontiga
Nº en la colección: 24
Idioma:Asturiano
Publicado el: 13 Septiembre 2016
Nº Edición: 1
Nº páginas: 53
Encuadernación: Rústica
10.00
o también con 947 páginas de

Disponible en la librería en la planta segunda (Asturias)

¿Lo has leido?, comparte tu valoración:

Nun me preguntes cómo pasa'l tiempu ye la constatación y la espresión poética de la fugacidá de la vida y de la fraxilidá del ser humanu.
Escribir nun ye otro, diz el poeta, que «lleer la propia vida», como quien llee les obres de les figures más grandes de la poesía asturiana (Xuan Bello o Martín López-Vega) o de la lliteratura universal (Bukowski, Dylan Thomas, Dostoyevski, Wiliam Carlos Williams...) que percuerren los versos d'esti poemariu. Claros y tresparentes son estos poemes, que van de la vida a los llibros como si entrambos los dos foran la mesma cosa o, a lo menos, como si tuvieran conformaos de la mesma materia: el tiempu y el so pasu.
Si daqué hai que destacar d'esti poemariu ye l'esfotu culturalista amazcaráu cola aparente cenciellez d'unos versos que nos faen paranos a pensar y a saboriar unos poemes que nos dexen «col miel nos llabios».
Miguel Ángel Gómez (Uviéu, 1980) ye llicenciáu en Filoloxía Hispánica y profesor de Llingua castellana y lliteratura. Finalista del Premiu de Novela Casino de Mieres con Hotel Geometría, los sos primeros versos vieron la lluz nos volúmenes colectivos Soledades juntas (2005), Perro sin dueño (2007) y El triunfo de la muerte (2011). Collaborador nes revistes Clarín y Anáfora, Monelle, los pájaros (2016) ye'l so primer poemariu (en castellanu) publicáu. Con Nun me preguntes cómo pasa'l tiempu foi a ganar el Premiu «Fernán-Coronas» de Poesía na convocatoria del 2014.