Cantar de mi mesmu

Cantar de mi mesmu -  - 9788412263466

Disponible en la librería en la planta segunda (Asturias)
Walt Whitman foi’l poeta de la llibertá y la inclusión: el poeta de les minoríes, y de les muyeres, y el de los desheredaos.Foi’l primer bardu modernu d’América y el cantor de la so democracia recién parida. anteísta, xabaz y pansexual, místicu y llibertín, Whitman cultivó también l’autosuficiencia del trescendentalismu emersonianu, y foi capaz de crear con too ello un canon poéticu y lliterariu optimista, vital ya inéditu, pa la so nación de munches naciones (la que, de siguío, diba ser llamada a dominar el mundo).
La lletra impreso nes páxines d’esti Cantar de mi mesmu ye la del país del gris oceánicu y los cazadores de ballenes; ye la lletra de la democracia moderna a les puertes d’una guerra, la de los llabriegos y el trigu, la de los algodonales; ye la lletra de les ciudades nacientes, y les mines, y los tramperos; la de la tierra sagráo de los indios invadíos; la lletra de los güeyos ensin fondu de los gües, la del deséu calláu de les muyeres, y las de los esclavos y lo shomes llibres; ye la lletra de los colonos y les races; la lletra de los Creos y los sentíos; la de los cuerpos y les ánimes.
La prestosíasim traducción d’esti Cantar… fírmala Milio Ureta, y vien escrita n’asturianu centroriental. L’escritor ribeseyanu fainos el regalu de la más alta lliteratura americana, envuelta en papel de periódicu y papel de cera; vistida en pañu y en tela vichy. Y la llingua asturiana –con esti Whitman- ta en tiempo de festexar. Tu que yá lo ties too lleío y entendío de Walt Whitman; o que quiciabes nun yeres allugalu más allá d’El Club de los Poetes Muertos, o’l desenllaz lliterariu de la cocina de metanfetamines de Breaking Bad… atiendi si almites conseyu, y da-y oportunidá a esti Cantar de mi mesmu que ties nes manes.
Eso sí, tate al quite: vas nortiar más pelo bravo que pelo sabío, y sicasí, vas alcontrate nes fueyes… Llueu nos cuentes.
100% Pago seguro | 3 a 5 días
EAN: 9788412263466
Editado por: Delallama
Materia: Asturias , Poesia en asturiano
Publicado el: 3 Mayo 2021
Nº Edición: 1
Nº páginas: 120
Encuadernación: Rústica
Valoración de los lectores:
5.00 1